.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کروبی:اگر خاتمی هم بیاید، ما كار خودمان را انجام می‌دهیم

دبيركل حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينكه اگر خاتمی بيايد شما در انتخابات حضور پيدا می‌كنيد يا خير، گفت:‌ «عده‌ای وجود دارند كه ائتلاف نمی‌كنند و اين امر اشكال ندارد اگر خاتمی هم تشريف بياورند ما كار خودمان را به صورت حزبی انجام می‌دهيم».

به گزارش آفتاب، حجه الاسلام والمسلمین مهدی كروبی دبير كل حزب اعتماد ملی در حاشيه كنگره بزرگداشت ديده‌بان انقلاب در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اينكه حزب مشاركت اخيرا موضع‌گيری‌هايی در قبال حزب اعتماد ملی داشته است، گفت: «ممكن است مسايلی را آنها داشته باشند وليكن آن راهی را كه ما بارها عرض كرديم همان راه را ادامه می‌دهيم؛ يعنی ضمن اينكه تعامل و گفتگو داريم، حزبی تشكيل داده و در چارچوب آن حزب گام برخواهيم داشت».

دبير كل حزب اعتماد ملی با بيان اينكه ما ضمن فعاليت و رقابت همه شرايط مذهبی و قانونی را رعايت می‌كنيم، گفت: «اگر بر فرض قدرتی را در دست داشته باشيم از همه نيروها استفاده می‌كنيم اما به عنوان يک اصل چارچوب يک حزبی را دنبال و تشكيلاتی عمل می‌كنيم».

كروبی تاكيد كرد: «در حال حاضر ديگران هم صحبت می‌كنند وليكن ما كار خود را انجام می‌دهيم».

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينكه اگر خاتمی تصميم در حضور در انتخابات را داشته باشد حزب اعتماد ملی چه تصميمی می‌گيرد، گفت: «حزب اعتماد ملی قبلاً اعلام كرده كه هر كسی وارد صحنه انتخابات شود برای اينكه انتخابات پرشور و پرنشاط شود استقبال می‌كنيم وليكن در اين رابطه كار خودمان را به صورت مستقل انجام می‌دهيم».

دبير كل حزب اعتماد ملی تصريح كرد: «ما بارها گفته‌ايم كه به صورت حزبی در انتخابات شركت می‌كنيم يعنی كار حزبی می‌كنيم و قصد داريم فرهنگ حزبی را در جامعه جا بياندازيم».

كروبی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اينكه حزب اعتماد ملی با حزب مشاركت به ائتلاف می‌رسد يا خير، گفت: «ما با حزب مشاركت گفتگو نداريم و یک جلسه‌ای موسوی خوئينی‌ها از ما دعوت كرده بايد برويم گفتگو كنيم تا ببينيم به چه نتيجه‌ای می‌رسيم».

وی تاكيد كرد: «بنده و سخنگوی حزب بارها اعلام كرده‌ايم كه داوطلبمان در انتخاب آتی حزبی است».

دبيركل حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اينكه اگر خاتمی بيايد شما در انتخابات حضور پيدا می‌كنيد يا خير، گفت:‌ «عده‌ای وجود دارند كه ائتلاف نمی‌كنند و اين امر اشكال ندارد اگر خاتمی هم تشريف بياورند ما كار خودمان را به صورت حزبی انجام می‌دهيم».

كروبی در پاسخ به پرسشی كه حضور يا عدم حضور خاتمی برای شما در انتخابات فرقی ندارد، گفت:‌ «ضمن اينكه خاتمی و حرمت آن برای ما عزيز است وليكن ما كار خودمان را انجام می‌دهيم يعنی اينكه شركت در جلسات مجمع روحانيون به صورت مشترك برای ما مفيد است زيرا در آن جلسات تعامل و گفتگو بر سر اينكه همديگر را تخريب نكنيم و حرمت همديگر را نگه داريم مطرح می‌شود كه كار مفيدی است».

دبير كل حزب اعتماد ملی با بيان اينكه ما كار خودمان را ضمن احترام به گروه‌های ديگر مستقل انجام می‌دهيم، گفت:‌ «اگر روزی قدرتی داشته باشيم و امكاناتی در اختيارمان باشد به طور مثال اگر دولت تشكيل داديم از همه نيروها استفاده می‌كنيم».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 شهريور 1387
خاتمی سید بود ولی کروبی ؟ ...خاتمی 20 و 22 میلیون رای آورد ولی کروبی و ... ؟ خاتمی نظریه جهانی گفتگوی تمدنها را داشت و چهره ای بین المللی شد ولی کروبی و ... ؟ خاتمی مجلس ششم را داشت ولی کروبی و ... ؟ با این همه خاتمی لوایح اختیارات ریاست جمهوری و ... را از مجلس پس گرفت و هر 9 روز یک بحران داشت ؟
ق/علی شاعری 6 شهريور 1387
حاج شیخ عزیز
خواب دفعه قبل و تک روی این دفعه یک نتیجه خواهد داشت.
*ضمنا قطعی گاز در زمستان و برق در طول سال را فراموش کردی جز
طرحهای مورد نظرت اعلام نمایی!!!
اخه دولت محترم گویا طرح تحول اقتصادی را از افکار قدیمی و انتخاباتی
شما به .... برده !!!
منظورم ان 50000 تومان است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.096 seconds.